Kuva: Akselitunnus

VIIKKOINFO
19.04.2024

 

VIIKKOINFO – 25.- 31.3.

Uutiskirje sisältää
 

  • Digimarkkinointikampanjat
  • 360-kuvaus torstaina 28.3. klo 10.30.
  • Inspiroidu osio

Tietoa Aarrepäivien digimarkkinointikampanjoista


Kiitos liikkeille, jotka antoivat palautetta Aarrepäivistä. Aarrepäivät sujuivat hyvin ja markkinointi on tuottanut tulosta.

Aarrepäivämarkkinointi painottui nyt vahvasti digimarkkinointiin. Asiakkaat ohjattiin Akselin www-sivuille katsomaan ohjelmaa ja tarjouksia. Markkinointitiimi seurasi jatkuvasti kampanjoiden tuloksia ja tehokkuutta. Aarrepäivien aikaan Akselin ja  tarjousten näkyvyys on ollut erinomaista luokkaa. Alla tietoa Aarrepäivien digimarkkinointikampanjoiden tuloksista.

  • Akselin www-sivuilla vieraili kampanja-aikaan 8397 kävijää
  • Facebook-markkinointi tavoittivat kahden viikon aikana 16 987 näkijää 
  • ​Googlen digimarkkinoinnilla saavutettiin 155 334 näyttöä

Akselin 360-kuvaus sisätiloissa


Akselin sisätiloista kuvataan 360-videokuvaus torstaina 28.3. klo 10.30 alkaen. Kuvausta ei tehdä liikkeiden sisällä vaan ainoastaan käytävillä / liikkeiden sisäänkäynneillä. 360-videokuvaus Akselin sisätiloista lisätään Akselin www-sivuille, someen ja Google mapsiin. Video parantaa Akselin hakukonenäkyvyyttä ja näin ihmiset pääsevät tutustumaan Akselin tiloihin jo ennen kauppakeskukseen saapumista. 

Inspiroidu kevääseen 
 

Muistattehan, että voitte ilmoittaa Inspiroidu-sivulle ''Kevättä rinnassa'' teemaan edelleen esim. uutuustuotteita, tuotteita kevään väreissä tai kuoseissa, tuotteita kevätkotiin, tarjouksia tai tyylivinkkejä. Tuotteen hinta voi olla keväisen kepeä ja esim. myös esim. Pääsiäistuotteet kuuluvat hienosti teemaan! Sivun tarkoituksena on inspiroida asiakkaita ostoksille.

Inspiroidu-sivulle ''kevättä rinnassa'' teemaan voi ilmoittaa tuotteita 19.4. saakka. Kevättä rinnassa teema on esillä 21.4. saakka. 

Sivun markkinointiin tullaan panostamaan,  joten toivomme liikkeiltä aktiivisuutta, jotta markkinoitu sivu on myös mahdollisimman houkutteleva. 

Ilmoittaudu nyt mukaan tarjouseditorilla

Ilmoitus Inspiroidu-sivulle tehdään intran tarjouseditorin kautta. Kampanjaksi valitaan ”Kevättä rinnassa”. Muistathan tallentaa ja julkaista ilmoittamasi tarjoukset/tuotteen.

Kevättä rinnassa -teema päättyy 21.4.2019.

» Katso Inspiroidu-sivu tästä

» Kirjaudu intraan tästä